Deriş Patent ve Marka Acentalığı A.Ş.

Menu

Teknolojik Alt Yapımız

  • Deriş'in Teknolojik Alt Yapısı

  • Kaliteli hizmeti uygun fiyatlarla sunabilmek için, teknoloji kullanmanın önemini bilen Deriş Patent ve Marka Acentalığı, ADER’in sağladığı profesyonel destekle kullandığı uygulama yazılımlarına ve donanım alt yapısına yatırım yapmaktadır.

  • ADER Bilgisayar Hizmetleri A.Ş.

  • Deriş Patent ve Marka Acentalığı’nın bir alt kuruluşu olan ADER, fikri ve sınai haklar ofislerine ve acentalarına yönelik olarak, iş ve dosya yönetimi konularında yazılım geliştirme hizmeti sunan bir şirkettir. ADER sözleşmeye dayalı olarak firmaların ihtiyaçlarına yönelik özel yazılımlar geliştirme hizmeti de vermektedir. Fikri/Sınai mülkiyet alanındaki ihtiyaçlar ve bilgi teknolojilerindeki gelişmelerin hukuk alanına getireceği faydalar analiz edilerek 1985’te kurulan ADER Bilgisayar Hizmetleri A.Ş., fikri mülkiyet ve bilgi teknolojisi sektörlerinden uzmanlar ile birlikte, hukuk alanına hizmet eden bir yazılım olan I.P.M.S.®’i geliştirmiştir ve günün ihtiyaçlarına göre güncellemeye devam etmektedir. I.P.M.S.®, 1980-1997 yılları arasında Deriş Patent ve Marka Acentalığı’nda kullanılmış üç marka yönetim yazılımından elde edilen deneyimle geliştirilmiştir. Eylül 1997’den beri Deriş ve İsviçre’deki çözüm ortağımız olan Sedin’de büyük bir başarı ile kullanılmaktadır. Kaliteli hizmeti uygun fiyatlarla sunabilmek için, işin doğru yönetilmesinin gerekliliği kadar, teknolojiyi kullanmak gerektiğini de bilen Deriş, kullandığı uygulama yazılımlarına ve donanım alt yapısına, ADER’in sağladığı profesyonel destekle yatırım yapmaya devam etmektedir.

  • I.P.M.S.® Sınai ve Fikri Mülkiyet Hakları Yönetim Yazılımı

  • Deriş Patent ve Marka Acentalığı ve Sedin SA olarak, I.P.M.S.® Sınai ve Fikri Mülkiyet Hakları Yönetim Yazılımı’nı Türkiye, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, Kıbrıs Rum Kesimi ve diğer tüm ülkeler için firmamıza talimatı verilen tüm marka, patent, faydalı model, endüstriyel tasarım, bitki türleri, alan adı ve hukuk dosyalarının takibi ve yönetimi için kullanıyoruz. I.P.M.S.® ile müşterilerimizin marka, patent, endüsriyel tasarım, hukuk vs. dosyalarıyla ilgili tüm belgeleri, gelen ve giden yazışmaları, yapılan ödemeleri kaydedip görüntüleyebiliyor, takibini yapabiliyoruz. Bu yazılımın bir uzantısı olan I.P.M.S.®_e Dosya Görüntüle ve I.P.M.S.®_e Talimat Gönder uygulamaları ile müvekkillerimiz, kendi dosyalarına internet üzerinden çevrimiçi (online) olarak erişebilir ve talimat gönderebilir. I.P.M.S.®’in, Deriş’in muhasebe ve finans yönetiminde tercih ettiği ve dünya çapında yaygın olarak kullanılan bir ERP (Kurumsal Kaynak Planlama) yazılımı olan JD Edwards Enterprise One ile entegrasyonu da mevcuttur. I.P.M.S.®’in çalışma hayatımıza getirdiği kolaylıklar ve yenilikler sayesinde birlikte çalıştığımız ofisler ve müvekkillerimizle bilgi alışverişinin kesintisiz ve düşük hata oranı ile sürdürülebilmesi devam edecektir.

  • İş Yönetim Sistemi

  • Deriş’te artan iş hacmini kaliteden ödün vermeden yönetebilmek amacıyla, 2007 yılında IBM Lotus Domino tabanlı İş Yönetim Sistemi geliştirilmiştir. İş Yönetim Sistemi, yapılan çalışmaların saat bazında faturalanabilmesi, işgücü planlaması, portföy/proje takibi ve ekip çalışması konularında fayda sağlamıştır. Bu uygulama, Deriş’in kullandığı diğer yazılım ürünleri ile de entegre bir şekilde çalışmaktadır.